
Waarom CB Marketing Solutions?
Niet vóór een klant, maar mét een partner. Daar geloof ik in. Ik leer jouw bedrijf kennen, van dichtbij. Bij jou op de werkvloer, met jouw mensen. Juist dat is wat mij onderscheidt. In tegenstelling tot vele andere marketingbureaus begrijp ik jouw bedrijf ècht. Ik stel een marketingplan op, op basis van eigen ervaringen binnen het bedrijf, niet op basis van één gesprek.
LUISTEREN
Ik leer jouw bedrijf kennen. Samen gaan we in gesprek. Ik vraag, jij antwoordt. Ik luister,
jij spreekt. We maken een gezamenlijk doel en we geven gas! Net zo lang tot jouw boodschap geformuleerd is.
Werkwijze
CREËREN
Ik ga aan de slag. Samen met een groep van specialisten in mijn netwerk. De boodschap is één ding, maar zonder de doelgroep die het best bij
je bedrijf past verlies je effectiviteit.
REALISEREN
Waar gaan we die doelgroep vinden? En hoe doen we dat precies? Het inzetten van de juiste middelen is essentieel!
Theorie
Ik ben niet de eerste geniale marketeer... Eerlijk ben ik wel.
Ik ga het wiel niet opnieuw uitvinden. Ik maak gebruik van mijn voorgangers.
Een theoriemodel toegepast op CB Marketing Solutions
Golden Circle | Simon Sinek
Simon did it first! Hij kwam met een model wat in mijn ogen het onderscheidend vermogen van ieder bedrijf duidelijk in kaart brengt. Dit gaat verder dan goede kwaliteit, scherpe prijs en alle andere clichés. Het gaat om de visie, de hele purpose van het bedrijf.
Een voorbeeld:

CB Marketing Solutions
Why?
Omdat ik iedere ondernemer de kans wil geven om zijn/haar ware ik te laten zien. Juist als ze daar zelf niet toe in staat zijn.
How?
Door in persoonlijke gesprekken te luisteren naar de boodschap die het bedrijf van origine heeft en wil uitspreken. Door er samen met de top van kleinere bedrijven achter te komen waarom zij eigenlijk doen wat zij doen, en hoe ze dat nog beter kunnen doen.
What?
Ik help bedrijven met het vertalen van interne gedachtes, normen, waarden, ambities, overtuigingen en idealen naar de buitenwereld. En misschien zelfs ook een beetje naar hen zelf.